Stand Op Beurzen

Stand op een beurs voor de Grafische-en Reclame Kunstenaars en Fotografen

Staan op Beurzen zijn geen nieuwe concepten, maar in de afgelopen jaren hebben ze zeer populair bij studenten, ouders, leerkrachten en werkgevers zijn geworden. Niet alleen kunnen ze dromen studenten uitkomen, maar de ontvangers van deze beurzen kan heel goed vinden dat hun toekomst en die van hun families is helderder dan ze ooit voor mogelijk had gehouden.

Er zijn letterlijk duizenden van deze beurzen beschikbaar, en hoewel sommige zijn voor financieel-terughoudende studenten, zijn er anderen die worden gefinancierd door rijke donoren en beroemdheden, zoals de Fred en Wilma Gates Foundation, waarvan het beursprogramma is erg populair bij studenten uit een verscheidenheid aan achtergronden. De Universiteit van Texas in Austin, de Universiteit van North Carolina in Chapel Hill en Georgetown University zijn slechts enkele van de instellingen die hebben gestaan ​​op beurzen, en terwijl ze de kritiek voor een deel van hun praktijken hebben ontvangen, hebben ze bewezen te zijn een geweldige manier om te gaan.

Vanwege deze toegenomen populariteit, beurzen voor grafische en reclame kunstenaars en fotografen groeit elk jaar. In feite, bijna iedereen die een professionele fotograaf heeft een van deze beurzen op hen te wachten, zoals velen van hen nemen posities als stagiair of ontwerper voor een bedrijf, met het oog op een onafhankelijke kunstenaar te worden. Hoewel dit een geweldige ervaring voor de meeste kunnen zijn, voor anderen kan het een enorme teleurstelling, en zelfs een verspilling van tijd.

Hoewel het waar is dat de basisvereisten voor de grafische en reclame kunst velden zijn relatief eenvoudig, en studenten moeten enkel probleem ontmoeting met hen niet, zijn er specifieke eisen waaraan moet worden voldaan, wat lastig voor een student om te leren kan zijn. Studenten die niet voldoen aan deze eisen dreigen te worden achtergelaten in de race voor deze prestigieuze beurzen en verliezen op een grote carrière.

Een van de belangrijkste eisen van de beurzen voor grafische en reclame kunst is een sterk portfolio. Deze portefeuille moet sterk vermogen en ervaring met geavanceerde technieken, kleurtechnieken, evenals marketing vaardigheden te tonen.

Een portefeuille die vitrines het werk van graficus of reclame fotograaf zouden veel beelden die met zorg zijn samengesteld, en vitrines een breed scala aan onderwerpen, zoals portretten, landschap, natuur, kunst, krant afbeeldingen, etc. het moet sterk creativiteit bevatten , en ook een zekere mate van originaliteit.

In aanvulling op de mogelijkheid om op een intelligente over het onderwerp te spreken, dient een portfolio ook de belangrijkste referenties, zoals werkgelegenheid, onderwijs en awards. Het werk dat op de portefeuille wordt getoond moeten ook blijk geven van de aard van de toekomst die van de ontvanger wordt verwacht.

Ten slotte moet een portfolio de aard van de persoonlijkheid die gewenst is, zoals artistieke integriteit, communicatieve vaardigheden en leiderschapskwaliteiten te tonen. Al deze zijn nodig voor beursaanvragers.

In aanvulling op de portfolio's, een aantal organisaties bieden steungroepen, waarin studenten de ondersteuning die ze nodig hebben, met inbegrip van mentorschap, professionele begeleiding en hulp bij het aanvragen van de beurs zal geven. Een voorbeeld van een lokale, nationale en internationale organisatie is het Scholarship for Women Kunstonderwijs.

Andere organisaties zijn het National Art School Scholarship Program, dat beurzen verstrekt aan kunstacademies in achtergestelde gemeenschappen. Er zijn ook enkele beurzenprogramma's die specifiek op studenten minderheid, zoals de Lee Howard Scholarship, die een kantoor in New York City heeft zijn afgestemd.

Tot slot, voor elke student die geldt voor een beurs, is er een kans voor hen om een ​​beurs te ontvangen. Sommige studenten zijn meer verdienen dan anderen, en daarom enkele beurzen staan ​​open voor de meest verdienstelijke studenten, terwijl anderen zijn een beetje moeilijker te krijgen.