Hoe Analyseer Je de Leerlingen van Websites met Behulp van Google Analytics

Google Analytics is een web analytics tool gemaakt door Google. Deze tool verzamelt informatie over het aantal bezoeken en andere aanverwante statistieken voor websites. U kunt ook het totale verkeer te bekijken voor een bepaalde periode. Zodra je dit hebt geïnstalleerd, moet u een aantal fundamentele basis te leren om uw website een succes te maken.

Google Analytics

Voor zover Google Analytics betreft, moet u eerst installeren. Om dit te doen, ga naar Google.com en registreren voor een gratis account. Zodra je dat doet, wordt u gevraagd om uw gegevens in te voeren. Je moet ook aan het systeem van het type internet protocol (IP) van uw website om te controleren of het werkt vertellen.

Zodra u uw gegevens heeft ingevoerd en bent aangemeld, de volgende stap is om Google Analytics configureren. Het is belangrijk op te merken dat dit alleen zal werken met Google websites. Er is ook een meer complexe manier om het opzetten van Google Analytics. Het vergt echter meer tijd en inspanning.

Het hoofdscherm voor Google Analytics zal u tonen het verkeer dat wordt gegenereerd door de site. Het toont het aantal bezoekers en hoe vaak ze naar een specifieke pagina werden verzonden of omgeleid. Als u klikt op deze vindt u meer informatie over de bezoeker als zijn / haar naam, leeftijd en geslacht te krijgen.

U kunt ook de verschillende categorieën die u kunt configureren. Op deze manier kunt u meer informatie over opleidingen van de websites'. Op deze manier kunt u de "bezoekers" die niet echt zijn opgeleid over uw product of dienst te zien.

Wanneer u surfen op het verkeer statistieken, zult u merken dat de meest bezochte pagina's die gerelateerd zijn aan het product dat u verkoopt. Dit is een bekend fenomeen dat elke online business heeft ervaren. Dit komt omdat ze reclame voor het product met behulp van social media sites en krijgen een groot aantal mensen naar de site te bezoeken.

Studenten moeten daarom overwegen deze factor wanneer zij besluiten om in het gebied van hun keuze. Het aantal studenten in een instelling of universiteit is een andere factor die u kunt bekijken om te bepalen of uw site is populair onder studenten. De school zal u vertellen de populariteit van uw site, dus als je wilt meer studenten aan te trekken, kunt u zich richten op dit verkeer door meer te leren over hun opleidingen.

Deze studenten zullen al het bezoeken van uw site nadat ze door iemand anders om het genoemd werden. Dit betekent dat uw site is gestuurd door middel van sociale media. Daarom zul je weten dat deze studenten zeer geïnteresseerd zijn in uw product of dienst, dat is wat je streven om te krijgen hen om uw site te bezoeken.

Als je niet weet wanneer je leerlingen in staat zijn om uw boodschap te begrijpen, kunt u altijd een beroep doen op statistieken. Dit is zo omdat je gemakkelijk het opleidingsniveau van de leerlingen kunnen onderzoeken. Zodra je erachter het opleidingsniveau van uw leerlingen, kunt u nodige stappen om uw bericht aan te passen aan dit niveau aan te passen te nemen.

Onderwijs is ook een factor die kan worden aangepast door u. Als u de verkoop van een technisch product, kunt u een kijkje nemen op de aard van de opvoeding van uw klanten te nemen. U kunt zelfs het opleidingsniveau configureren door het instellen van de taal die wordt gebruikt in uw advertenties of berichten.

Sommige deskundigen zeggen dat alleen gebruikers die behoren tot een bepaald land of ras uw bericht goed leest. Daarom, als je verkoopt aan internationale klanten, kun je een kijkje nemen op het verkeer dat wordt gegenereerd door deze gebruikers en proberen om uw inhoud aan te passen. Op die manier kun je weten of uw boodschap haar doelgroep heeft bereikt.

Net zoals studenten hebben hun eigen opleidingen, kunnen ze een kijkje nemen op de publieke opleidingen van anderen door een bezoek aan hun Facebook-pagina's, LinkedIn profielen of hun persoonlijke berichten. Door het aanvinken van de "scholen" van deze mensen, kunt u een goede studie over het onderwerp dat u wilt dekken.